نخست 12
  1. #11
    تاریخ عضویت
    آبان 1398
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    22
    نقل قول نقل قول از Mehrad نمایش پست ها
    در فروم های خودرویی، بحث و جدل زیادی در مورد روغن موتور انجام میشه و اکثراً، دست آخر به جنگ تبدیل میشه! و به قفل شدن تاپیک می انجامه! البته مطالب بسیار مفیدی در این تاپیک ها به چشم میخوره که حاصل زحمات دوستان با تجربه و فهیم هست. ولی مسائل ضد و نقیض زیادی هم در لابلای اونها وجود داره که کاملاً گمراه کننده هستن و کسانی که اطلاعات مختصری در مورد روغن موتور دارن، با خواندن این مطالب گیج میشن. واقعیت امر اینه که روغن موتورها با یک سطح کیفی (مثلاًSL) و یک ویسکوزیته (مثلاً10W40) فرق زیادی ندارن و بین برندهایی همچون، بهران، پارس، ایرانول، کاسترول و حتی توتال و ادینول، تفاوت فاحشی وجود نداره و هیچکدوم باعث تخریب موتور خودروی شما نمیشه و میتونید سالها از هر یک از روغنهای مذکور با خیال راحت استفاده کنید. (البته در مسائل جزئی مثل، میزان تبخیر و صدای موتور تفاوتهایی وجود داره) ولی قضیه در مورد روغنهای بی نام و نشان و تقلبی کاملاً فرق میکنه و کسانی بودن که در اثر استفاده از این روغنها متضرر شدن و کارشون به تعمیر موتور کشیده! اینها رو برای این گفتم تا زیاد روی برندها حساس نشین، حالا یکی میگه الا و بلا توتال اماراتی بهتره، یکی دیگه میگه توتال ایرانی بهتره و دیگری تفاوتی بین این دو قائل نیست، دست آخر هم هیچکس با استفاده از هر دو نوع ایرانی و اماراتی به مشکلی برنخورده و معلوم نیست این همه جنجال اصلاً سر چی بوده! همین روغن توتالی که استفاده میکنین کیفیت خوبی داره و میتونین با خیال راحت ازش استفاده کنین. فقط تنها توصیه من استفاده از گرانروی 10W40 هست که حداقل نیمه سنتتیکه و کیفیت بهتری نسبت به 20W50 مینرال داره.
    ممنون از توضیحات جامع و کامل.

  2. # ADS
    روغن موتور مناسب پرشیا دوگانه سوز
    آگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
    تاریخ عضویت
    امسال
    محل سکونت
    tuningforum.ir
    نوشته
    1026
     
  3. #12
    تاریخ عضویت
    آبان 1398
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    22
    نقل قول نقل قول از Mehrad نمایش پست ها
    این لینک روغنی است که گفتم.....https://www.digikala.com/product/dkp-1460918/
    توتال هم قبلاً کیفیت خوبی داشت و کسی ازش ناراضی نبود. ولی همون موقع هم میگفتن اکثراً توسط شرکتهای داخلی پر میشن. الان نمیدونم کیفیتش چطوره، ولی اگه رضایت دارین میتونین همین رو هم ادامه بدین. فقط توجه کنید که با وضع فعلی، امکان تقلب در برندهای خارجی بسیار بالا رفته!
    در مورد ویسکوزیته هم، نه تنها من بلکه نظر اکثر دوستانی که مدتی از 10W40 روی این موتور استفاده کردن، مثبت بوده و عملکرد به مراتب بهتری رو از این روغن شاهد بودن.
    سلام. وقت بخیر. من بعد از 2 سال مجدد اومدم که ببینم آیا همین روغن پارس پایا که لینکش رو فرستادید خوبه برای خرید یا گزینه بهتری هم اومده؟ چون توتال 7000 فلزی شد توتال پلاستیکی، بعد شد به توتال، الان شده بهتام! دیگه اون جنس سابق نیست...

  4. #13
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    2,218
    توتال تقلبی شده چندین ساله

نخست 12

کلمات کلیدی این موضوع

بهترین بک لینک - سئو سایت - سفارش رپورتاژ آگهی - خرید آنتی ویروس - خرید لایسنس نود 32 - دکتر اورولوژی تهران -
وان ایکس بت
خرید گوشی آیفون -
سایت بازی انفجار
سایت بت
جت بت
سایت enfejar
jetbet
تحلیل بیت کوین -
سایت پیش بینی فوتبال
منابع آزمون آیلتس -
سیب بت
بهترین بروکر فارکس - سایت تتر -
بازی انفجار
ردیاب - دانلود تراست والت - استخر پیش ساخته - دانلود سریال هیلو -
پوکر
betball90
بازی انفجار
سایت جت بت
سایت انفجار
آموزش تعمیرات موبایل شیراز - قرص تاخیری -
سایت انفجار
بلوک سبک - فلزیاب - نیازیها -
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
اخبار روز - سینما برتر - تیترفا - روز 100 - هفت ستاره - سازندگی و توسعه - روز ۱۰۰

ورود

ورود